پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 140
  • کد خبر : ۱۴۲۷۸
مصوبات شماره 14 تا 31

صورتجلسه شماره 14 :

1-  پرداخت پاداش به فرزندان کارگران و کارمندان شهرداری که در سال تحصیلی جاری فارغ التحصیل    شده اند و معدل عالی داشته اند.
1-  مقطع ابتدایی معدل 19 به بالا ( خیلی خوب ) مبلغ 000/000/1 ریال.
2-  مقطع راهنمایی معدل 18 به بالا مبلغ 000/200/1 ریال.
3-  مقطع متوسطه معدل 17 به بالا مبلغ 000/500/1 ریال.
4-  مقطع دانشگاه معدل 16 به بالا مبلغ 000/800/1 ریال.

2-  تعیین 3 درصد ثمن معامله املاک سرقفلی متعلق به شهرداری جهت اخذ در معاملات مربوط به آن.
3-  گزارش سوابق پرداخت عوارض شرکت های مسافربری در سنوات گذشته و اینکه تا پایان سال 96 مطابق صورتجلسات گذشته اقدام و از ابتدای سال 97 مطابق قانون به ازای هر مسافر 5 درصد به عنوان عوارض دریافت گردد.
4-  درخواست اهالی محترم مسکن مهر در خصوص ایجاد امکانات تفریحی ، رفاهی و فضای سبز و اینکه تا حد امکان نسبت به ارائه خدمات شهری و توسعه فضای سبز اقدام و ارائه هر گونه خدمات به مردم در محدوده مذکور.
5-  با توجه به نامه مدیریت توزیع برق شهرستان و اجرای راهکارهای مدیریت مصرف بهینه انرژی و الزامات ادارات در این راستا ، مصوب گردید ضمن انجام مفاد نامه نسبت به انجام مقدمات نصب صفحات خورشیدی جهت تأمین برق اقدام گردد.

صورتجلسه شماره 16 :

1-  واگذاری عملیات اجرای بتن ریزی ساخت یک باکس به تعداد 360 قبر ، از طریق ترک تشریفات به آقای برهان شکری .
2-  درخواست اهالی محترم تخت علیا ، کوچه نیروگاه برق در خصوص آسفالت و انجام آن به صورت مشارکتی ، در صورت وجود زیرساخت های شهری و عدم وجود معارض قانونی.
3-  درخواست اهالی محترم کوچه اسدیان ، واقع در بلوار رحمانی ، جنب اداره راه و ترابری در خصوص آسفالت و اجرای آن در قالب طرح مشارکتی.
4-  صدور مجوز جهت برگزاری کنسرت گروه هنری خنیاگران گروس ویژه  پرسنل و خانواده های محترم شهرداری.

      صورتجلسه شماره 17 :

1-   تخفیفات ویژه مربوط به عوارض ، که به مناسبت ایام فرخنده عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم به مدت 20 روز از تاریخ 31/05/97 لغایت 20/06/97 طبق موارد ذیل در نظر گرفته شده است:
2-  عوارض مازاد بر تراکم به میزان 15 درصد
3-  عوارض انواع پذیره به میزان 15 درصد
4-  عوارض نوسازی و صنفی 15 درصد
5-  عوارض زیربنای مسکونی 15 درصد 

     2- بررسی و تصویب صورتجلسه شورای نامگذاری
1.مصوب گردید کوچه بنفشه (جنب نانوایی بادامستان) به نام شهید معظم احمد سهرابی تغییر نام یابد.
2.مصوب گردید کوچه نیلوفر 3( فاز2)  به نام شهید معظم یوسف بایندر تغییر یابد
3.مصوب گردید کوچه اول پایین تر از سازمان آب قدیم به نام شهید معظم طالب کریمی نامگذاری گردد.
4.مصوب گردید حدفاصل میدان محمودآباد تا میدان سپاه به نام شهید معظم دریابان بایندر نامگذاری گردد.
5.مصوب گردید کوچه شقایق 4 (فاز 2 ) به نام شهید معظم خدامراد علی نیا نامگذاری گردد.
6. مصوب گردید کوچه نیلوفر 4 ( فاز 2 ) به نام  شهید معظم ماشاا... قائینی نامگذاری گردد.
7. مصوب گردید کوچه شقایق 29 (فاز 2) به نام شهید معظم علی رجبی نامگذاری گردد.
9.مصوب گردید شهرداری نسبت به تهیه تابلو به نام شهید رحمانی جهت نصب در میدان مذکور اقدام نماید.

صورتجلسه شماره 18 :

1-  بررسی شیوه نامه پیشنهادی صدور مجوز ساخت برای املاک و اراضی قولنامه ای و ضمن موافقت به اتفاق آراء مصوب گردید شهرداری نسبت به وصول 000/000/30 ریال به عنوان همیاری شهرداری از اراضی با ارزش معاملاتی بالا در داخل شهر قبل از صدور دستور نقشه از هر متقاضی ، اقدام نماید ، ضمناً اراضی حاشیه شهر و شهرک ها با مبلغ 000/000/20 ریال بنا به تشخیص کارشناس شهرداری اقدام گردد ، هزینه صدور پروانه ساختمانی اراضی فوق غیر از مبلغ همیاری ، طبق لایحه درآمدی سال جاری وصول گردد.
2-  صدور مجوز پرداخت مبلغ 000/000/20 ریال ( بیست میلیون ریال ) جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد.
3-  موافقت با تهاتر بدهی های بنیاد مسکن شهرستان بیجار به شهرداری بابت احداث ساختمان اداری – تجاری واقع در ابتدای بلوار امام خمینی (ره) نبش کوچه شهید رجایی ، با یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در بادامستان که در مالکیت بنیاد مسکن می باشد ، با توجه به پیشنهاد تهاتر واحد 72 متری در قبال تغییر کاربری اداری به تجاری و تخلف صورت گرفته و مساعدت جهت رفع مشکل بنیاد مسکن.
4-  تشکیل علنی جلسات شورای اسلامی شهر ، با عنایت به اینکه تا کنون نیز اکثر جلسات با حضور شهروندان خصوصاً افراد ذینفع در مصوبات حضور داشته اند ، مع الوصف مصوب گردید با توجه به صراحت قانونی و محدودیت فضای سالن جلسات و عدم امکان حضور بدون محدودیت شهروندان ، از خبرنگاران رسمی و معرفی شده توسط فرمانداری به عنوان نماینده افکار عمومی در جلسات دعوت به عمل آید.
5-  صدور مجوز جهت برگزاری پنجمین سوگواره ملی عکس و فیلم قاب شیدایی و با توجه به اینکه سوگواره قاب شیدایی در سطح ملی برگزار می گردد وآثار بسیار مثبتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد ، لذا پیشنهاد می گردد ضمن محفوظ نگه داشتن جایگاه شهرداری به عنوان متولی ، از کلیه ظرفیت های استانی و شهرستانی در برگزاری هر چه باشکوه تر نمودن آن استفاده شود و مبلغ مورد نظر از سایر منابع تأمین گردد.
6-  تصویب وضع عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری املاک پس از صدور رأی کمیسیون ماده پنج   

صورتجلسه شماره 19 :

1-  صدور مجوز جهت برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار.

صورتجلسه شماره 20 :

1-  صدور مجوز عقد قرارداد بیمه عمر و پس انداز گروهی کارکنان شهرداری

صورتجلسه شماره 21 :

1-  انجام هماهنگی های لازم به منظور برگزاری همایش یک روزه با عنوان « شورا ، شهرداری ، فرصت ها و چالش ها »  ، به منظور آموزش کارکنان گرانقدر شهرداری و استفاده بهینه از پتانسیل موجود نیروی انسانی و کارآمدسازی آن.
2-  صدور مجوز خرید و امکانات  نورپردازی آبشار و آبنمای پارک سراب
3-  بررسی صدور مجوز برای قسمتG تعاونی مسکن فرهنگیان ، با توجه به اینکه تغییر کاربری پلاک ثبتی 2888 فرعی از سه اصلی به مساحت 76/27750 متر مربع در هواشناسی ، متعلق به تعاونی مسکن فرهنگیان بیجار در حال حاضر بنا به رأی کمیسیون ماده پنج قابل انجام نمی باشد
4-  درخواست مغازه داران محترم محدوده بیمارستان امام حسین (ع) به سمت میدان محمودآباد مبنی بر تعمیر و بازسازی پیاده رو ، با توجه به برآمدگی و شکستگی های زیادی که سازمان آب و فاضلاب جهت احداث فاضلاب داشته و در فصول بارندگی موجب ایجاد مزاحمت و مختل نمودن فعالیت مغازه داران و اهالی محل و با مشارکت کسبه محل نسبت به آسفالت پیاده رو اقدام نماید.
5-  صدور مجوز پرداخت مبلغ000/000/15 ریال ، به منظور مساعدت و برگزاری همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور بیجار در سال 97 ( با توجه به درخواست انجمن دانش گستران جوان گروس )

صورتجلسه شماره 22 :

1-  عقد قرارداد با آقای برهان شکری جهت ساخت قبور آرامستان باغ رضوان

صورتجلسه شماره 23 :

1-  صدور مجوز خرید اقلام غیر نقدی برای پرسنل زحمتکش شهرداری
تمدید تخفیفات ویژه مربوط به عوارض ، که به مناسبت ایام فرخنده عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در نظر گرفته شدهبود ، با توجه به استقبال شهروندان از تخفیفات مربوط به عوارض و در راستای جذب درآمد و به مدت 15 روز ( تا پایان مهرماه 1397 ) موافقت گردید.
2- 
صورتجلسه شماره 24 :

1-  انجام عملیات حسابرسی سال 1396 شهرداری با شرکت ممیز
2-  صدور مجوز پرداخت مبلغ 000/000/2 ریال جهت کمک به برگزاری مراسم غدیر و مراسم کنگره 5400 شهید استان کردستان و 450 شهید شهرستان بیجار
3-  مساعدت جهت پرداخت 000/000/90 ریال سهم شهرداری که از بابت تفکیک 36 واحد مسکونی در قالب 12 بلوک در محدوده مسکن مهر برای خانواده های تحت حمایت باید پرداخت گردد به این دلیل که پرداخت مبلغ مذکور باید توسط افراد تحت پوشش پرداخت گردد و اکثر آنان از نظر مالی ضعیف می باشند.

صورتجلسه شماره 25 :

1-  عقد قرارداد با آقای سید محسن حسینی جهت انجام موزاییک فرش خیابان های اردلان و مدرس و لزوم ایمن سازی مسیر به دلیل تردد شهروندان به ویژه دانش آموزان
2-  مجوز عقد قرارداد با آقای محمد رحیمی به منظور آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر.

صورتجلسه شماره 26 :

1-  با توجه به صورتجلسه کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر بیجار در مورخ 10/07/97 و مشخص نمودن نرخ سرویس دهی به دانش آموزان توسط خودروهای سواری و مینی بوس در سال تحصیلی 98 – 97 ، خودرو برای هر نفر مبلغ 000/70 تومان ( هفتصد هزار ریال ) و مینی بوس برای هر نفر 000/60 تومان ( ششصد هزار ریال ) طبق صورتجلسه ماده 18 آموزش و پرورش.
2-  کاهش مبلغ عوارض  7 ساله مینی بوس های باقی مانده واگذار شده از سوی سازمان به بهره برداران ، به شرط اخذ تعهد مبنی بر عدم خروج مینی بوس از ناوگان موجود شهر بیجار از بهره بردار.

صورتجلسه شماره 28 :

1-  صدور مجوز خرید ادوات و اجرای نورپردازی معابر سطح شهر
2-  بررسی عقد قرارداد حمل مصالح و اجرای موزاییک فرش با آقای نعمت اله صادقی

صورتجلسه شماره 29 :

1-   با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بیجار در خصوص برگزاری نشست ، کارگاه و همایش ، با دعوت از سازمان ها و گروه های حمایتی و همچنین با مشارکت بهزیستی ، فرمانداری و انجمن حمایت از کودکان ایران در حوزه حقوق کودک ، ویژه کودکان ( پیش دبستانی و کلاس اولی ) ، مربیان و اولیاء در آذر ماه

صورتجلسه شماره 30 :

1-  با توجه به نامه کمیته انطباق فرمانداری درباره مصوبات صورتجلسه شماره 29 مورخ 14/08/97 ( مصوبه شماره 6 ) و بررسی مجدد استعفای آقای مازیار توکلی

  صورتجلسه شماره 31 :

1-  مراسم تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر ، جناب آقای امیر عباس طهماسبی در سالن جلسات این شورا برگزار و عضو جدید در حضور اعضای شورا و خبرنگاران مراسم تحلیف را به عمل آورد.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0