جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 84
  • کد خبر : ۱۴۴۴۷
رئیس شورای اسلامی شهر بیجار حلول ماه مبارك رمضان را تبریك گفت.


رئیس شورای اسلامی شهر بیجار حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بیجار، همایی رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف شهر بیجار تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:    


بسم الله الرحمن الرحیم


شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ


ماه رمضان همان ماه‏ است که در آن، قرآن فرو فرستاده شده است، کتابى‏ که مردم را راهبر، و متضمّن‏ دلایل آشکار هدایت و میزان‏ تشخیص حق از باطل است. (سوره بقره آیه 185)

ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی همتا، ماه خدا، ماه قرآن، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی و ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.


رمضان ماهي است كه تمام زمينه هاي معنوي به منظور گرايش به ارزش هاي متعالي، براي اقشار مختلف جامعه فراهم است. نهايت لطف خداوند در اين ماه شامل انسانها مي شود، لطف همين بس كه خداوند متعال در ماه رمضان يك شب را به آدمي داده كه برتر از هزار ماه است، در شب قدر درهاي آسمان بيش از هر زمان بر روي انسانها باز است.


اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف شهر بیجار تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روز افزون به شهروندان در این ماه عزیز قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمان را از در گاه احدیت مسئلت داریم.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0